Palvelut

Videotuotanto

Markkinointivideot

Videotuotanto on monipolvinen prosessi, jossa luovuus kohtaa lihastyön. Selvitämme tavoitteesi, huomioimme toiveesi ja varmistamme, että saat ensitapaamisestamme lähtien mielenrauhan onnistuneesta videoprojektista. Rakastamme tarinoita ja kerromme kuvilla merkityksiä. Luova työ vaatii kuitenkin tiukkaa projektinhallintaa ja tehokkuutta. Siinä me olemme hyviä.

Olemme videotuotannon moniosaajia. Haluamme pitää tiimit pieninä ja kustannukset kurissa. Kuvaus, leikkaus, efektit ja äänisuunnittelu. Tuotannon tärkeimmät osa-alueet ovat suunnittelu ja projektinhallinta. Itse tuotanto kentällä ja leikkauskopin pimeydessä on hauskanpitoa ja reipasotteista käsityötä. Laadusta sinun ei tarvitse olla huolissasi – ei ole niin villiä ideaa, ettemmekö osaisi sitä toteuttaa.

Yritysvideot

Olemme erikoistuneet vaikesiin teknologia- ja talousaiheisiin. Puhumme sujuvasti IoT:ta, telcoa, taloussuhdanteita ja vedonlyöntimatematiikkaa. Sisältö on kaikki kaikessa, teimme sitten yritysesittelyä, studiokeskustelua, puhuvaa päätä tai teknistä tuotevideota. Käsikirjoitamme mielellämme itse, mutta olet enemmän kuin tervetullut mukaan. Sinä tiedät, mitä asiakas haluaa kuulla. Me tiedämme, kuinka se kannattaa videon muodossa kertoa.

Animaatiot

Vaikka paras työpäivä on päivä kameran kanssa kentällä, kuvattu video ei ole aina tehokkain tapa viestiä. Silloin kirjoitamme ja piirrämme teille kuvat, jotka herätämme animaatiolla henkiin. Tarvittaessa yhdistämme graafiset elementit elävään kuvaan.

Ilmakuvaus

Kymmenen vuotta sitten saimme dronen avulla ensimmäistä kertaa silmät taivaalle. Nyt lentävä kamera on vakiovaruste työkalupakissamme. Tarjoamme ilmakuvauksen osaksi tuotantojamme ilman merkittäviä lisäkustannuksia.

Mainosspotit

Teemme myös yhteistyötä mainos- ja viestintätoimistojen kanssa. Verkostojemme avulla voimme tarttua mihin tahansa kiehtovaan projektiin. Tarjoamme tuoretta näkemyksellisyyttä ja rautaista tuotannonhallintaa.

Webcast & Streaming

Webcast- ja streaming lähetyksiä yli 10 vuotta

Filmlikellä on vankka kokemus sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä. Asiakkainamme on kansainvälisiä pörssiyrityksiä, yhdistyksiä sekä pienyrityksiä. Olemme toteuttaneet tiedotustilaisuuksia, osavuosikatsauksia, koulutuksia, seminaareja, tuotejulkistuksia sekä erilaisia viihteellisiä tilaisuuksia ja tapahtumia yli 10 vuoden ajan.

Monikameralähetykset, ketterät yhden kameran lähetykset tai suuret paljon tekniikkaa vaativat tapahtumat – meiltä saat aina asiantuntevan ja luotettavan henkilöstön sekä vaadittavan tekniikan.

Lähetysilme on personoitavissa yritysilmeen mukaiseksi. Suorassa lähetyksessä katsojille voidaan antaa mahdollisuus interaktiivisuuteen Viestiruudun tai äänestystyökalun avulla sekä vastaanottamalla kysymyksiä tai kommentteja suoraan lähetyssivun kautta. Ennakkorekisteröityminen tai saapuvien katsojien tietojen tallentaminen tarjoaa mahdollisuuden jälkimarkkinoinnille tai vaikka palautekyselyn lähettämiselle.

Lähetys on mahdollista suojata salasanalla, IP-rajauksella tai jokaiselle rekisteröityneelle katsojalle voidaan luoda uniikki kirjautumislinkki, jolloin nähdään tarkasti kuka lähetystä on katsonut. Tarvittaessa lähetysikkuna on mahdollista upottaa myös esimerkiksi yrityksenne internet- tai intranet -sivustolle.

Sosiaalinen media

Suoran lähetyksen voi toteuttaa myös suoraan sosiaalisen median kanaviin. Facebook, Instagram ja Periscope/Twitter -lähetyksillä tavoitat kohderyhmän suoraan heille tutussa ympäristössä ja voit osallistaa katsojia mukaan kommentoimaan. Myös sosiaalisen median lähetykset voidaan tehdä laadukkaalla ammattikalustolla, lisätä grafiikkaa, videoinserttejä, esityskalvoja ja suunnitella villimpiäkin tuotantokonsepteja tarpeen mukaan.

Konsultointi

Videostrategia tai oma Internet-TV?

Filmlike tukee asiakkaitaan videostrategian toteutuksessa tarjoamalla apua paitsi videoiden sisältöjen suunnittelussa, mutta myös teknisten ratkaisujen soveltamisessa viestintätavoitteiden saavuttamiseksi.

Ydinosaamistamme on ymmärtää ensin asiakkaan tarve ja sitten kääntää ajatus tekniselle tasolle valjastaen AV-tekniset laitteet, johtoviidakot, erilaiset videosiirtovälineet ja verkkopalvelut palvelemaan tavoitteita.

  • Videoalustan hankinta, oman netti-TV:n perustaminen yrityksen sivuille
  • Sisältö- ja ohjelmakonseptit
  • Webcast, streaming, videoneuvottelu vai satelliitti – Mikä tekniikka palvelee parhaiten virtuaalisen tapahtuman, webinaarisarjan, tiedotustilaisuuden tai koulutuksen järjestämisessä?
  • Kuinka yrityksen auditorion olemassaolevilla AV-laitteilla voitaisiin toteuttaa uudenlaisia virtuaalisia tapahtumia toimipaikkojen välillä? Tulisiko tehdä muutoksia tai lisähankintoja?
  •  Viestintäosaston koulutus yksinkertaisten videosisältöjen kuvaamisessa. Sosiaalisen median sisällöt